Чому не варто боятися першого рекламника? Інструктаж для молодих туристичних агентів.

Автор: Марія Мельникова

експерт туристичної компанії “Хороший Відпочинок”

Почему не стоит бояться первого рекламника? Инструктаж для молодых туристических агентов. melya_says Почему не стоит бояться первого рекламника? Инструктаж для молодых туристических агентов. melya_says


Привіт, свіжа кров з молоком, ти тільки починаєш свій шлях у туризмі і не знаєш чи варто тобі летіти в рекламний тур або напрямки і так можна вивчити?! Сьогодні я розповім про страхи з якими зіткнулася я в своєму першому рекламнике, і які розбилися в пух і прах в перший же день.

Не бійтеся літати

Почему не стоит бояться первого рекламника? Инструктаж для молодых туристических агентов.
Найбільший страх для мене – це літаки! Я дуже боялася летіти сама без близьких, які сидять поруч тримають тебе за ручку і базікають під час зльоту. А в цей раз я не тільки сиділа сама, далеко від своєї групи, але ще й летіла з пілотами на пенсії, які виявилися дуже милими, але критикували наш “кукурузник” за всіма параметрами, що явно не додавало впевненості в надійності нашого польоту. Вихід з цієї ситуації виявився більш, ніж банальний – навушники з улюбленою музикою та електронна книга. Вони врятували мене від всіх дратівливих факторів і нарешті дозволили насолодитися польотом. Виявилося, що нічого страшного в цьому немає.

Група людей, яких ти перший раз бачиш

Почему не стоит бояться первого рекламника? Инструктаж для молодых туристических агентов.
Незважаючи на те, що людина я досить товариський, велику кількість незнайомих людей завжди мене трохи лякало. Я просто ще не знала, що моя група виявиться скупченням неймовірно цікавих і добрих людей! Тому переживати з цього приводу не варто. Дуже складно з 20-25 чоловік не знайти спільну мову хоча б з кількома. До того ж така різноманітність ваших колег на одній території завжди допомагає налагодити нові зв’язки і навіть знайти нових друзів (як це і було у мене). Виходити з зони комфорту завжди страшно, але дуже цікаво.

Величезний потік інформації

Почему не стоит бояться первого рекламника? Инструктаж для молодых туристических агентов.
Мій перший рекламний тур був у Туреччину. Тут неймовірна кількість готелів і моя бурхлива фантазія малювала картину, що десь на тридцятому готелі мене буду нести, тому що йти своїми ногами у мене вже не залишиться ніяких сил. Але, незважаючи на всю втому під час перегляду готелів, сил вистачало і на те, щоб повечеряти у величезному колі інфо-групи, поговорити, обговорити минулий день і вибудувати плани на завтра. А ще встигали ще й обійти місцеві визначні пам’ятки поблизу! Чашка смачної кави і смачна вечеря відновить сили, а трохи морозива підніме настрій.
Інформації і правда величезна кількість, але ви можете знімати відео і фото, записувати на диктофон і замітки, те що бачите і відчуваєте, таким чином виставляючи своєрідні “якоря” для своєї пам’яті.

Відсутність інтернету

Почему не стоит бояться первого рекламника? Инструктаж для молодых туристических агентов.
Найбільший дискомфорт був пов’язаний з інтернетом. Далеко не у всіх готелях інтернет працює добре, а якщо і працює, то далеко не на всій території готелю, з-за цього доводиться ловити його як набридливу муху. А для людини, яка звикла постійно перебувати на зв’язку, це виливається в нервові пошуки вай-фая у всіх переглядаються готелях. Є маленький лайфхак, як побороти цю не таку значну, але дуже неприємну проблему.
Перед вильотом, уточніть,скільки коштує місцева сім карта, в Єгипті, наприклад, її вартість буде становити близько 3-4$ за користування карти з інтернетом на тиждень. Але в Туреччині це досить дорогою задоволення (близько 50$), тому перед поїздкою уточніть деталі інтернет-роумінгу у свого стільникового оператора, часто це виходити значно дешевше і зручніше,ніж купувати сім-карту на місці.

Що брати з собою з речей

Почему не стоит бояться первого рекламника? Инструктаж для молодых туристических агентов.
Ця частина присвячена прекрасній половині людства. Тому що, коли я збирала чемодан, я закинула пару майок, шорти, кілька теплих речей, шкарпетки, труси, і одні кросівки, навіть не замислюючись,що мені цього набору може не вистачити. Тому, на всяк випадок нагадаю, що в останній день вашого рекламного туру відбудеться гала-вечеря, на який всі колеги приходять у всьому найкращому і відразу, щоб в красі своїй попрощатися і відсвяткувати закінчення крутий робочого тижня.
Не забуваємо взяти і купальник, тому що, хоч раз, хоча б на годину, але полежати біля басейну або на море, вам швидше за все вдасться.
ОБОВ’ЯЗКОВО: зручне взуття! В день ми проходили по 10 кілометрів, і якщо ви будете взуті в нові туфлі, які ви вирішили розносити під час поїздки або незручні кросівки, які тиснуть в трьох місцях, можете попрощатися зі своїми ногами в перший же день.
Аптечка розширена у всіх напрямках від застуди до отруєння, тут все просто немає часу хворіти, і не буде, тому всі проблеми з організмом повинні вирішуватися в максимально стислі терміни.
Отже, я сподіваюся мої маленькі поради були корисні вам, всі страхи відійшли на другий план і залишилося тільки приємне передчуття від майбутнього рекламного туру. І навіть якщо зараз ви сумніваєтеся, чи варто летіти в рекламний тур, я запевняю вас, що варто!

Детальніше

Вакансії

Приєднуйтесь до команди “Хорошого Відпочинку”!

У нас відкриті вакансії менеджера з туризму, помічника менеджера по туризму, керівника відділу маркетингу.

Можливо, вам буде цікаво:

  • Наші менеджери були у всіх країнах, які продають
  • Індивідуальний тур, або як здійснюються мрії
  • Як ми отримали безвідсотковий кредит від одеської міськради?

Швидкий пошук цін на тури за всіма напрямами →