Автор: Олександр Довгопол
директор туристичної компанії “Хороший Відпочинок”
alex.dovgopol
alex.dovgopol
Каппадокія – це місце, де хочеться кричати в предэкстазном стані. Маст хев, маст сі, маст філ. І маст флай – природно.
Ніде в світі не злітає в повітря таку кількість повітряних куль одночасно. Стати частиною цієї історії – ось навіщо сюди їдуть тисячі людей щорічно.
Ваш політ починається ще до перших променів сонця. На світанку самий холодний повітря і найменше вітру: в таку погоду керувати кулею простіше всього.
Наш капітан розповідає, що витратив на навчання польотам 1,5 року і 20 тисяч доларів. Бути пілотом повітряної кулі не менш престижно, ніж капітаном Боїнга або Аеробуса.
Він працює в одній з найсильніших компаній, які організовують польоти, і сміється над новачками. Каже, що злетіти може кожен, а ось плавно посадити куля вже далеко не так просто.
Він одружений на китаянці, і хтось з пасажирів запитує, як дружина ставиться до щоденних польотів на кілометровій висоті. “З розумінням”, – відповідає Левент Кокабас на чистому англійському і відкручує вентиль газового пальника сильніше.
Жар від згорає газу обпікає обличчя і, незважаючи на +3 за Цельсієм за бортом, в кошику тепло і навіть затишно. Серед 11 пасажирів 6 індусів, 2 нігерійки, тайванец і двоє одеситів. Ніхто не випускає телефонів з рук ні на секунду, і якщо б фото досі робилися на плівку, куля не зміг би навіть злетіти.
Капітан підводить судно до скель на таку відстань, що їх практично можна помацати руками. Але нікому не страшно, адже ми пливемо, а не летимо.
Посадка проходить майже непомітно: куля з хірургічною точністю опускається в автомобільний причіп, переобладнаний для прийому небесного гостя.
За старою традицією всіх пасажирів пригощають шампанським. Справа в тому, що першими почали підніматися в небо французи, а вони знають, як гідно відзначити таку подію.
Куля згортають, і вже через хвилину автомобіль почне розвозити щасливих гостей по готелях. Кожен з них тільки що виконав ще одну свою маленьку мрію.